Adresa
- Beogradska 33, 11000 Beograd (Vračar)
- Krunski venac
- Park Mitićeva rupa (215 m)
- Trg Slavija (370 m)
- Tašmajdanski park (455 m)
-
Ulično parkiranje:
Zona 2 (žuta)
-
Parking garaža Hotel Hilton
Kralja Milutina 35 (218 m) -
Parking garaža Masarikova
Masarikova 4 (489 m)
-
Cvetni trg (180 m)
- 24
-
Pravni fakultet (245 m)
- 2
- 6
- 7L
- 10
- 12
- 14
-
Smiljanićeva (288 m)
- 24
-
Tašmajdan (314 m)
- 24
Radno vreme
- Ponedeljak 09:00-20:00
- Utorak 09:00-20:00
- Sreda 09:00-20:00
- Četvrtak 09:00-20:00
- Petak 09:00-20:00
- Subota 09:00-15:00
- Nedelja ne radi
Recenzije
Imali smo izuzetno razočaravajuće iskustvo sa agencijom Jumbo Travel i osećam potrebu da upozorim druge porodice pre nego što odluče da rezervišu putovanje preko njih. Ova agencija je još 2019. godine primila uplatu od 500 evra za putovanje koje je tada odloženo. Tek 2025. godine smo iskoristili taj iznos za kraći odmor. Umesto da ispoštuju prethodni dogovor na transparentan način, naplatili su nam dodatnih 9.500 dinara za avionske karte koje su u tom trenutku na sajtu Wizz Aira koštale 339 evra. Za ovu „specijalnu“ doplatu nismo dobili nikakav račun. Još gore, prilikom rezervacije leta, njihovi zaposleni nijednom nisu pitali da li želimo da kao porodica od troje (uključujući dete od tri godine!) sedimo zajedno. Podrazumevali smo da će nas smestiti jedno pored drugog — međutim, to se nije desilo. Ja sam završio na kraju aviona, dok su moja supruga i dete bila smeštena napred. Kada smo ih zamolili da nas bar na povratnom letu smeste zajedno, agent je tražio dodatnih 4.000 dinara za tu „uslugu“. Nakon povratka, uputio sam zvaničnu žalbu na adresu zalbe@jumbo.rs, a njihov odgovor je bio da je ta usluga izuzeta iz sistema fiskalizacije, da ne mogu da utiču na cenu avionskih karata i dodatnih usluga jer to određuju avio-kompanije. Pokazali su potpuno nerazumevanje osnovnih principa korisničke podrške. Nisu se izvinili, nisu pokušali da isprave situaciju, niti su pokazali bilo kakvu odgovornost ili empatiju. Ovakvo iskustvo ne bih poželeo nikome. Bili smo obmanuti i iskorišćeni. Ovo nije samo loša korisnička usluga — ovo je potpuni izostanak profesionalne etike.
Upravljajte svojim profilom potpuno besplatno! Potvrdite i ažurirajte informacije, odgovorite na recenzije i komunicirajte sa svojim klijentima.
Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.