OTP banka

1 2
2 recenzije
1
5
Loša politika banke prema klijentima
1
5
Nikome ne preporucujem ovu banku jer su bahati, nedogovorni, sa losim osboljem i servisom i uvereni da se to nece primetiti.

1 Neobrazovano osoblje koje ce vam usmeno dati bilo kakva objasnjenja, tako da je najbolje da sve trazite pismeno ili se osposobite da sami postanete bankar i tumacite sve klauzule ugovora. Ukoliko vas 'zeznu' nekim njihovim nemustim objasnjenjem , sluzba za Reklamacije ce vas pozvati na ugovor gde sve lepo pise. Znaci trazite da vam sve pismeno potpisu ili snimajte telefonske razgovore da ih mozete goniti na sudu.

2. Imaju jednu jedinu sluzbu za reklamacije i to pismenu, gde gospodin zvani Rodic ne ispituje ono sto trazite od njega i potpuno se ne obazire na vase probleme ili na prijavu da im je telefonski servis katastrofalan. Uverava vas da oni jako paze na izbor osoblja koji pojma nema da vam pruzi informacije koje u vam potrebnu, osim kad treba da vam napravi kredit i uzme pare.

3. Servis takodje koji pojma nema sta ih pitate i svako od njih daje razliciti odgovor, Uglavnom ne znam zasto postoje jer za svako i najobicnije pitanje zele da vas povezu sa licnim bankarom, koji se naravno ne javlja. Uveravaju da to sto salju filijali mejl vidi cela filjial, ali ostace nemi na sve vase urgencije. Pricam o filijali Kralja Petra, za ostale ne znam, Zakazuju vam termine kad dodjete u banku ti termini ne postoje. I prosecno vreme javljanja je na 20 minuta


Poenta nemaju nijedan telefon direkcije i niko ne snosi odgovornost.. Svi telefoni su im od servisa koji je katastrofalan, Takodje njihova sluzba za reklamacije vam blokira mejlove ako ne znaju sta da vam odgovore.

Uzimaju jedini nadoknade za kredite od skoro 3 posto, suma sumarum gledaju samo da strpaju pare u dzep a usluga im je nula.

Bulevar Zorana Đinđića 50/A 
11070 Beograd (Novi Beograd) 
T: 0800/232‑322

Radno vreme

Ponedeljak Mo
09:00-16:30
Utorak Tu
09:00-16:30
Sreda We
09:00-16:30
Četvrtak Th
09:00-16:30
Petak Fr
09:00-16:30
Subota Sa
ne radi
Nedelja Su
ne radi

Kategorije

Nova OTP banka Srbija nastala je kao rezultat procesa integracije OTP banke Srbija (bivše Societe Generale Srbija) i Vojvođanske banke, a ove godine u maju je počela sa radom. Ovim činom realizovana je najkompleksnija bankarska integracija ikad na ovim prostorima, koja ujedno predstavlja strateški potez OTP Grupe sa ciljem da formira vodeću bankarsku instituciju u Srbiji.

Nakon 19 meseci posvećenosti, više od tri hiljade stručnjaka i profesionalaca uspešno je privelo integraciju kraju. U tome ih nije usporila pandemijska kriza koja je obeležila protekli period. Nova banka predstavlja sinergiju najboljih rešenja dva velika bankarska brenda, kao i idealan spoj vrednosti, tradicije, tehničke naprednosti i vrhunskog korisničkog iskustva.

Banka svojim iskustvom i ekspertizom, nastoji da obezbedi sigurnu finansijsku budućnost i olakšano poslovanje svojim klijentima, fizičkim i pravnim licima – velikim privatnim i državnim preduzećima, domaćim i multinacionalnim kompanijama, finansijskim institucijama, kao i agro sektoru, malim i srednjim preduzećima, mikrobiznisima, preduzetnicima i onim klijentima koji pripadaju segmentu privatnog bankarstva. U svom radu, banka ima snažnu podršku matične OTP Grupe, koja trenutno pruža univerzalne finansijske usluge u 11 zemalja za preko 16,3 miliona klijenata, uz mrežu od gotovo 1.500 filijala i 38.000 zaposlenih. Matična banka Grupe, OTP Banka Mađarska, je javno kotirana kompanija uz raznoliku međunarodnu vlasničku strukturu.

Mrežu banke čini više od 200 ekspozitura širom zemlje, a banka sada ima najveći broj bankomata u Srbiji na 322 lokacije, a pored toga klijenti imaju mogućnost podizanja gotovine pod istim uslovima na još 165 bankomata MoneyGet mreže.

OTP banka je usmerena na inovacije i digitalizaciju svog poslovanja koje omogućava klijentima pogodnosti sa fokusom na unapređenje digitalnog bankarstva, kao što su: online keš kredit i automatska obnova dozvoljenog minusa, online kupovina putno-zdravstvenog osiguranja, online aktivacija trajnog naloga i direktnog zaduženja, prevremena otplata dugovanja na kreditnoj kartici, ali i brojne pogodnosti za korisnike kartica, odnosno korišćenje telefona kao kartice (uz mCard i ApplePay), P2P plaćanja i prenos sredstava privatnim licima putem emaila i telefona i još mnogo toga.

Banka je najdugovečniji sponzor Olimpijskom komitetu Srbije i neguje poseban partnerski odnos sa Olimpijskim timom Srbije a takođe nastavlja da pruža podršku socijalnom preduzetništvu kroz peti Generator projekat. Ove godine će podržati one koji rešenja pronalaze u digitalizaciji i konstantnim inovacijama, kako bi podstakli brigu o ekologiji i očuvanju životne sredine.

U okviru OTP Grupe posluju i OTP Leasing Srbija, lider na tržištu lizinga u Srbiji po produkciji, kao i OTP Osiguranje koje pruža usluge životnog osiguranja preko OTP banke, kao zastupnika u osiguranju.

Banku odlikuje timski rad, a fokus stavlja na poboljšanje iskustava klijenata sa akcentom na usluge i savremene tehnološke inovacije, gradeći odnos koji se zasniva na poverenju, poštovanju i doprinosu odgovornom i efikasnom poslovanju.

Recenzije (2)

ana t
ana t 20-05-2021
Nikome ne preporucujem ovu banku jer su bahati, nedogovorni, sa losim osboljem i servisom i uvereni da se to nece primetiti.

1 Neobrazovano osoblje koje ce vam usmeno dati bilo kakva objasnjenja, tako da je najbolje da sve trazite pismeno ili se osposobite da sami postanete bankar i tumacite sve klauzule ugovora. Ukoliko vas 'zeznu' nekim njihovim nemustim objasnjenjem , sluzba za Reklamacije ce vas pozvati na ugovor gde sve lepo pise. Znaci trazite da vam sve pismeno potpisu ili snimajte telefonske razgovore da ih mozete goniti na sudu.

2. Imaju jednu jedinu sluzbu za reklamacije i to pismenu, gde gospodin zvani Rodic ne ispituje ono sto trazite od njega i potpuno se ne obazire na vase probleme ili na prijavu da im je telefonski servis katastrofalan. Uverava vas da oni jako paze na izbor osoblja koji pojma nema da vam pruzi informacije koje u vam potrebnu, osim kad treba da vam napravi kredit i uzme pare.

3. Servis takodje koji pojma nema sta ih pitate i svako od njih daje razliciti odgovor, Uglavnom ne znam zasto postoje jer za svako i najobicnije pitanje zele da vas povezu sa licnim bankarom, koji se naravno ne javlja. Uveravaju da to sto salju filijali mejl vidi cela filjial, ali ostace nemi na sve vase urgencije. Pricam o filijali Kralja Petra, za ostale ne znam, Zakazuju vam termine kad dodjete u banku ti termini ne postoje. I prosecno vreme javljanja je na 20 minuta


Poenta nemaju nijedan telefon direkcije i niko ne snosi odgovornost.. Svi telefoni su im od servisa koji je katastrofalan, Takodje njihova sluzba za reklamacije vam blokira mejlove ako ne znaju sta da vam odgovore.

Uzimaju jedini nadoknade za kredite od skoro 3 posto, suma sumarum gledaju samo da strpaju pare u dzep a usluga im je nula.

Želite li da dodate Vašu recenziju?

Vaše iskustvo može pomoći drugim korisnicima PlanPlus‑a.

Molimo Vas da se ulogujete preko društvenih mreža ili kao PlanPlus korisnik, kako bi Vaša recenzija bila objavljena na ovoj strani.

Vaša recenzija

Ulogovani ste kao Log Off?
Vaša ocena
Kliknite da ocenite
© 1998-2022 Contrast Uslovi korišćenja Privatnost