NLB Komercijalna banka

  • (5 recenzija)
  • Vatroslava Jagića 1, 11050 Beograd (Zvezdara)
  • 011/2401-566
  • Sve lokacije na mapi (323)
  • Uredio PlanPlus

Radno vreme

  • Ponedeljak 08:00-20:00
  • Utorak 08:00-20:00
  • Sreda 08:00-20:00
  • Četvrtak 08:00-20:00
  • Petak 08:00-20:00
  • Subota ne radi
  • Nedelja ne radi
Kategorije

Recenzije

Ivana Savovic
Ivana Savovic

Banka u kojoj portir ima ulogu serifa, obraca se referentima sa ' kolega'! Glasan, nekulturan i svi koji cekaju, znaju da ste Vi usli i da idete do Vase sefa. Nedopustivo!!! Mimo brojeva koje klijenti uzmu samovoljno prilazi i po svojoj volji pusta klijente koji nisu na redu da prilaze salteru. Demonstracija bezobrazluka! Gospodo, Vi ste tu radi nas, a ne mi radi Vas. Zaobici filijalu u sirokom luku!

  • 19-08-2022
Nemanja Kisic
Nemanja Kisic

Najgora Ekspozitura, na čelu sa nevaspitanom i bezobraznom Svetlanom Trnavac.

  • 05-11-2019
Marija Lekovic
Marija Lekovic

Najgora ekspozitura. Ponasaju se krajnje neprofesionalno. Mi budale koje uzmemo broj cekamo satima dok sluzbenice usluzuju po volji klijente koji su dosli samo da nesto 'pitaju' . A kakvi su radnici takva je i šefica. Konkretno radi se o radnici na šalteru Katarini Mihailović i njenoj šefici Tatjani Vukosavljević. Valjda će neko od nadležnih da se potrudi da dovede u red ovu ekspozituru koja je sramota za Komercijalnu banku. Ako je uvedeno da se klijenti prozivaju po redu NADLEŽNI potrudite se da tako i bude, pošto u ovoj ekspozituri očito ne poštuju to. Zna se ko može preko reda i mislim da niko za trudnicu,invalida neće praviti problem ali za one koji bi samo nešto da pitaju odgovor treba da bude KAD DOĐETE NA RED - UZMITE BROJ.

  • 11-09-2019
Marina Vukovic
Marina Vukovic

Ja sam ocajna sa ovom bankom generalno i ovo se ne odnosi samo na naznacenu filijalu. Neverovatno spora usluga i nestrucna. Cekala sam pola sata, a bila sam sledeca jer radnica se vrtela okolo i cackala mobilni telefon. Kada je odlucila da stisne promenu broja i kada me je primila iskljucila mi je karticu koju mi je rekla da cu koristiti dok ne dobijem novu. Bez mogucnosti koriscenja svog novca sam bila 7 dana, a onda da bude jos gore, urucili su mi karticu i jos jednu za internet kupovinu koju nisam mogla da koristim. Naime, aplikacija na telefonu nema mogucnost prebacivanja sredstava sa jedne na drugu karticu. Onda sam izgubila pola dana sa call centrom i na kraju poslala mail na koji jos cekam odgovor. Aplikacija na telefonu je katastrofalna, ucitava se nekada i po 2, 3 minuta. Konfuzna je i nepregleda. Fale osnovne stvari kao sto su prikaz dinarskog i deviznog racuna (racun se moze videti samo kroz menjacnicu), kontakt...Jos mi je radnica danas ponudila premijum tekuci racun i da placam odrzavanje oko 600 rsd. Pa samo se mogu nasmejati na to. Ocajna sam

  • 13-08-2019
Senka Rankovic
Senka Rankovic

Nigde nisam videla vise zaposlenih da se vrzmaju, a vecu guzvu, preko 20 ljudi ceka.

  • 11-03-2019
Napiši recenziju

Ocena:

Galerija
Netačni podaci?

Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.