Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija - Sektor za zaštitu potrošača

4 2
2 recenzije
5
5
Kupio sam pec na pelet MIlan blagojević 18kw i celu zimu imam problema oko njenog rada zvao sam servis vise puta ali oni nece da dodaju na lice mesta da ustanove kvar vec daju putem telefona sa treba da uradim kao da sam ja serviser napominjem da je pec jos u garanciji sada lupa kad uzima pelet zvao sam iha ista pesma telefonom sta da uradim pristao sam da plati samo da dodje serviser da to resi napominjem da imam troje dece koja su vise u hladnom a ja sam srca i bolesnik kome je urdjena operacija srca nemogu da shvatim da se prozvodjaci i serviseri pnasaju bahato i neodgovorno pa Vas molim da mi pomognete da resi ovaj problem ako niste Vi nadležni uputite me koje unapred Vam hvala poštovanje.
4
5
Postovani , imam problem sa MTS-om ,posle dva slanja telefona na njihov servis , na prvom su pronasli i uvazili gresku , a na drugom nisu uvazili gresku kod telefona i vratili mi isti i dalje imam problem sa tim istim problemom : na telefonu wi-fi ne radi i moram ponovo da se zalim kod istih , insistirao sam na novom telefonu oba puta i nije mi uvazena molba , telefon marke samsung J4+ i uzet je pod ugovorom na dve godine 30 aprila 2019 g., pa vas molim za pomoc sta dalje da radim ???
Nemanjina 22-26 
11000 Beograd (Savski Venac) 
T: 0800/103‑104

Recenzije (2)

Božidar Jovanović
Božidar Jovanović 14-04-2021
Kupio sam pec na pelet MIlan blagojević 18kw i celu zimu imam problema oko njenog rada zvao sam servis vise puta ali oni nece da dodaju na lice mesta da ustanove kvar vec daju putem telefona sa treba da uradim kao da sam ja serviser napominjem da je pec jos u garanciji sada lupa kad uzima pelet zvao sam iha ista pesma telefonom sta da uradim pristao sam da plati samo da dodje serviser da to resi napominjem da imam troje dece koja su vise u hladnom a ja sam srca i bolesnik kome je urdjena operacija srca nemogu da shvatim da se prozvodjaci i serviseri pnasaju bahato i neodgovorno pa Vas molim da mi pomognete da resi ovaj problem ako niste Vi nadležni uputite me koje unapred Vam hvala poštovanje.
Kanac
Kanac 06-06-2019
Postovani , imam problem sa MTS-om ,posle dva slanja telefona na njihov servis , na prvom su pronasli i uvazili gresku , a na drugom nisu uvazili gresku kod telefona i vratili mi isti i dalje imam problem sa tim istim problemom : na telefonu wi-fi ne radi i moram ponovo da se zalim kod istih , insistirao sam na novom telefonu oba puta i nije mi uvazena molba , telefon marke samsung J4+ i uzet je pod ugovorom na dve godine 30 aprila 2019 g., pa vas molim za pomoc sta dalje da radim ???

Želite li da dodate Vašu recenziju?

Vaše iskustvo može pomoći drugim korisnicima PlanPlus‑a.

Molimo Vas da se ulogujete preko društvenih mreža ili kao PlanPlus korisnik, kako bi Vaša recenzija bila objavljena na ovoj strani.

Vaša recenzija

Ulogovani ste kao Log Off?
Vaša ocena
Kliknite da ocenite

Slični objekti

© 1998-2021 Contrast Uslovi korišćenja Privatnost