• Super Vero
  • JP Gradsko stambeno
  • Benzinska pumpa NIS Petrol
  • IDEA
  • NLB Komercijalna banka
  • Apoteka Lilly Drogerie
  • OTP banka Srbija
  • dm drogerie markt
  • Eglo Rasveta
  • Slatka kuća Swisslion
  • Bex express kurirska služba
  • Diva
  • AdmiralBet sportska kladionica
  • Balkan Bet sportska kladionica
  • Roda
  • Jumbo
  • Messer Tehnogas
  • City Express

Selidbe Beograd

Selidba može predstavljati stresan i naporan posao, naročito kada živite u velikom gradu. Upravo iz tog razloga, većina ljudi se odlučuje za angažovanje agencije koja će ovaj proces organizovati i sprovesti u delo. Ukoliko i sami planirate selidbu i potrebna Vam je stručna pomoć, na pravom ste mestu. Na ovoj stranici ćete pronaći spisak agencija za selidbu na teritoriji Beograda, Novog Sada, Niša, Subotice i drugih gradova. Ove agencije obezbediće Vam sve usluge vezane za selidbu, od besplatne procene i ponude cene selidbe, preko materijala i kutija za pakovanje stvari, kamionskog ili kombi prevoza nameštaja do radnika koji će izvršiti utovar, demotažu i montažu nameštaja. Bez obzira da li planirate da promenite samo ulicu, grad ili čak državu, na ovom mestu naći ćete agenciju koja može da izađe u susret svim Vašim potrebama i zahtevima, te da uspešno sprovede u delo ono što ste planirali.

 

Šta je isplativije, angažovati agenciju ili sam organizovati selidbu?

Odgovor na ovo pitanje je relativan. Ako se odlučite da sami organizujete selidbu verovatno ćete u finansijskom smislu proći jeftinije nego da stvari selite svojim prevoznim sredstvom i uz pomoć prijatelja. Ipak, velika ušteda sopstvenog vremena, živaca, energije i garancija od eventualnih oštećenja postiže se angažovanjem profesionalne agencije za selidbe.

Koliko okvirno košta angažovanje agencije za selidbe?

Cena selidbe nije univerzalna jer zavisi od mnogo faktora, pre svega od vrste i količine stvari za prenošenje, kao i distance na koje se ove moraju prevesti. Na cenu selidbe utiče i podatak da li se stan nalazi u prizemlju ili na spratu, da li zgrada poseduje lift, odnosno koji nivo angažovanja nosača je potreban. Na kraju, na cenu obično utiče i pitanje da li se od agencije za selidbe očekuje da demontira i zapakuje stvari, odnosno montira ih u novom objektu. Stoga je najbolje informisati se u direktnom kontaktu sa agencijom.

Koliko će trajati selidba?

Vreme trajanja selidbe zavisi od količine stvari predviđenih za preseljenje, distance i angažovanih resursa. U najvećem broju slučajeva prenos stvari sa jedne lokacije na drugu završi se u roku od nekoliko časova do jednog dana.

Koje vreme je najbolje za planiranje selidbe?

Ukoliko selidba nije prinudna, najbolje je planirati je za dane vikenda i po lepom vremenu, kako bi se izbegli rizici od gužve u saobraćaju ili oštećenja stvari usled kiše, snega, vetra ili klizavog terena.

Kako se pripremiti za selidbu?

Kako bi selidba protekla relativno brzo i bez velikog stresa, poželjno je da sami razvrstate i u čvrste kutije upakujete i obeležite stvari kako biste na novoj lokaciji tačno znali gde se šta nalazi. Takođe, ceo postupak možete prepustiti i agenciji za selidbe koja će uz Vaš nadzor profesionalno upakovati i osigurati od oštećenja sve što je potrebno.

55 rezultata (56 lokacija)

Niste pronašli firmu koju ste tražili?

Upis novih objekata na PlanPlus je uvek dobrodošao.

Prijavi novi objekat
Selidbe Beograd

Selidba može predstavljati stresan i naporan posao, naročito kada živite u velikom gradu. Upravo iz tog razloga, većina ljudi se odlučuje za angažovanje agencije koja će ovaj proces organizovati i sprovesti u delo. Ukoliko i sami planirate selidbu i potrebna Vam je stručna pomoć, na pravom ste mestu. Na ovoj stranici ćete pronaći spisak agencija za selidbu na teritoriji Beograda, Novog Sada, Niša, Subotice i drugih gradova. Ove agencije obezbediće Vam sve usluge vezane za selidbu, od besplatne procene i ponude cene selidbe, preko materijala i kutija za pakovanje stvari, kamionskog ili kombi prevoza nameštaja do radnika koji će izvršiti utovar, demotažu i montažu nameštaja. Bez obzira da li planirate da promenite samo ulicu, grad ili čak državu, na ovom mestu naći ćete agenciju koja može da izađe u susret svim Vašim potrebama i zahtevima, te da uspešno sprovede u delo ono što ste planirali.

 

Šta je isplativije, angažovati agenciju ili sam organizovati selidbu?

Odgovor na ovo pitanje je relativan. Ako se odlučite da sami organizujete selidbu verovatno ćete u finansijskom smislu proći jeftinije nego da stvari selite svojim prevoznim sredstvom i uz pomoć prijatelja. Ipak, velika ušteda sopstvenog vremena, živaca, energije i garancija od eventualnih oštećenja postiže se angažovanjem profesionalne agencije za selidbe.

Koliko okvirno košta angažovanje agencije za selidbe?

Cena selidbe nije univerzalna jer zavisi od mnogo faktora, pre svega od vrste i količine stvari za prenošenje, kao i distance na koje se ove moraju prevesti. Na cenu selidbe utiče i podatak da li se stan nalazi u prizemlju ili na spratu, da li zgrada poseduje lift, odnosno koji nivo angažovanja nosača je potreban. Na kraju, na cenu obično utiče i pitanje da li se od agencije za selidbe očekuje da demontira i zapakuje stvari, odnosno montira ih u novom objektu. Stoga je najbolje informisati se u direktnom kontaktu sa agencijom.

Koliko će trajati selidba?

Vreme trajanja selidbe zavisi od količine stvari predviđenih za preseljenje, distance i angažovanih resursa. U najvećem broju slučajeva prenos stvari sa jedne lokacije na drugu završi se u roku od nekoliko časova do jednog dana.

Koje vreme je najbolje za planiranje selidbe?

Ukoliko selidba nije prinudna, najbolje je planirati je za dane vikenda i po lepom vremenu, kako bi se izbegli rizici od gužve u saobraćaju ili oštećenja stvari usled kiše, snega, vetra ili klizavog terena.

Kako se pripremiti za selidbu?

Kako bi selidba protekla relativno brzo i bez velikog stresa, poželjno je da sami razvrstate i u čvrste kutije upakujete i obeležite stvari kako biste na novoj lokaciji tačno znali gde se šta nalazi. Takođe, ceo postupak možete prepustiti i agenciji za selidbe koja će uz Vaš nadzor profesionalno upakovati i osigurati od oštećenja sve što je potrebno.