Alma Quattro outdoor advertising

Dositejeva 20 
11158 Beograd (Stari Grad) 
T: 011/2028‑900, 2028‑930
F: 011/202‑8916

Radno vreme

Ponedeljak Mo
08:30-16:30
Utorak Tu
08:30-16:30
Sreda We
08:30-16:30
Četvrtak Th
08:30-16:30
Petak Fr
08:30-16:30
Subota Sa
ne radi
Nedelja Su
ne radi

Kategorije

Alma Quattro je vodeća kompanija u oblasti spoljnog oglašavanja na tržištu Srbije čija objedinjena ponuda podrazumeva marketinški program širokog spektra.


Kao najveći pružalac outdoor usluga, sa nacionalnom mrežom i portfoliom koji uključuje bilboarde, gradski mobilijar, LCD digitalne medije i velike formate, Alma Quattro raspolaže brojnim i raznovrsnim komunikacijskim rešenjima koja klijentima omogućavaju da dopru do svojih potrošača, ma gde se oni nalazili. Klijentima nudimo kompletnu uslugu koja, pored zakupa reklamnog prostora, uključuje i organizovanje štampe postera.


Alma Quattro je adekvatno pozicionirana da vašu oglasnu poruku prenese pravim ljudima u pravo vreme, bez obzira da li je u pitanju promocija novog proizvoda ili usluge, pozicioniranje brenda na tržištu ili povećanje prodaje. Koncept prodaje i planiranja kampanja na nedeljnom nivou podržava dinamične promene plasiranja reklamnih poruka i pruža vam priliku da krenete u kampanju 52 puta godišnje.


U fizičkom okruženju Outdoor deluje tako što ga aktivno kreira, menja vizuelne sadržaje transformišući izgled gradova i mesta. Na taj način omogućava i drugim brendovima da realizuju kreativne ideje, uz korišćenje savremenih IT tehnologija, u okruženju gde potrošači mogu da budu u neposrednoj interakciji sa brendovima.


Outdoor je važan komunikacioni medij i za nekomercijalne poruke, kulturne, socijalne i dobrotvorne akcije. Svake godine, u zavisnosti od raspoloživog oglasnog prostora, Alma Quattro podržava kampanje raznih neprofitnih grupa, organizacija i institucija koje promovišu društveno afirmativne akcije i inicijative. Putem ovakve saradnje i mi dobijamo priliku da promovišemo društvene vrednosti koje svet čine boljim mestom.


Kako naše društvo postaje sve pokretljivije, tako iz godine u godinu raste i popularnost spoljnog oglašavanja. OOH je danas medij sa najvećim učinkom u javnom prostoru. Zašto? Zato što ga ne možete zaobići niti zanemariti. Prisutan je 24 časa dnevno i predstavlja važan činilac u komunikacionoj strategiji svih brendova.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Vaše iskustvo može pomoći drugim korisnicima PlanPlus‑a.

Molimo Vas da se ulogujete preko društvenih mreža ili kao PlanPlus korisnik, kako bi Vaša recenzija bila objavljena na ovoj strani.

Vaša recenzija

Ulogovani ste kao Log Off?
Vaša ocena
Kliknite da ocenite
© 1998-2019 Contrast Uslovi korišćenja Privatnost