mts - Mobile Network Operator

  • (1 review)
  • Kneza Mihaila 1-3, 11000 Beograd (Stari Grad)
  • 0800/100-100
  • All locations on the map (133)
  • Unclaimed

Working Hours

  • Monday 09:00-21:00
  • Tuesday 09:00-21:00
  • Wednesday 09:00-21:00
  • Thursday 09:00-21:00
  • Friday 09:00-21:00
  • Saturday 09:00-21:00
  • Sunday 09:00-21:00
Is this your business?

Manage your profile completely free! Confirm and update information, respond to reviews and communicate with your customers.

Confirm information

Address

Nearby
Parking
Public transport
Show more

Reviews

Александар Коларски
Александар Коларски

LOSE ISKUSTVO SA Mts ! Tesko onom koji se obaveze na ugovornu obavezu sa Mts. Svi Vi koji imate besplatan viber i drustvene mreze,proverite da li Vam aktiviramo. Imam Omorika2 paket i od pocetka ugovorne obaveze su me krali i nisu mi aktivirali besplatne drustvene mreze. Ubedjivali su me da je aktivirano,sve dok nisam otisao u poslovnicu i sa njihovim sefom obavio poziv preko vibera ,pa je video da mi za video poziv skinuto 200 mb,a neograniceno je i besplatno. Nakon mesec i 10 dana priznali su gresku i aktivirali mi benifite,tj sve sto sam trebao da imam. Svakako,proslo je 7 meseci od ugovorne obaveze koju imam u Mts i verovali ili ne i dalje imam probleme sa njima. Na svu srecu ova agonija ce da prodje uskoro ,jer je potpisana ugovorna obaveza na 1 godinu. Lopovi kakve nisam video. Pitam se samo koliko gradjana oni kradu,kao sto su mene krali na samom pocetku,a i dan danas ,jer nisu proknjizili prva 3 racuna koja su mi unapred trazili da platim. 5 meseci im pisem zalbe i nema odgovara za ta 3 racuna. Prosto,oni ne vide uplatu. Donesem im kopiju racuna i sve isto.. Poslali smo kolegama i odgovorice Vam u narednih nekoliko dana. Proslo je 2 meseca od poslednjeg odlaska u poslovnicu i nema odgovora. GNJIDE I LOPOVI! SVIMA BIH SAVETOVAO DA PROVERE DA LI SU IM AKTIVIRANI BENEFITI KOJE IMAJU NEOGRANICENO,POSTO Mts ZNA DA ,,KRADUCKA''! TOLIKO OD MENE. Mts I JA ZAVRSAVAMO SVAKU SARADNJU.

  • 08-11-2019
Write review

Rating:

Inaccurate data?

If you have noticed an error in the published data, please contact us.

Report an error!