mts Biznis Centar - Mobile Network Operator

  • (5 reviews)
  • Bulevar oslobođenja 82, 21102 Novi Sad
  • All locations on the map (9)
  • Managed by PlanPlus

Working Hours

  • Monday 09:00-17:00
  • Tuesday 09:00-17:00
  • Wednesday 09:00-17:00
  • Thursday 09:00-17:00
  • Friday 09:00-17:00
  • Saturday 09:00-14:00
  • Sunday closed
Is this your business?

Manage your profile completely free! Confirm and update information, respond to reviews and communicate with your customers.

Confirm information

Address

Parking
  • On-street parking:
    Zona 1 (crvena)
    Zona 2 (plava)
    Zona 3 (bela) (200 m)
Public transport
Show more

Reviews

Milena Radić
Milena Radić

Bahati do zla boga,obnovila sam ugovor pre 3 nedelje za box paket i ostali su mi duzni neki deo da bi smo mogli prikljuciti tv,rekli da ce zvati i nista.Isla sam licno posle 10 dana i nema.Telefonom ne mogu dobiti informaciju ,ma uzasni su.

  • 26-09-2019
Slađana Tomić
Slađana Tomić

8 dana je prošlo od kada je prijavljen kvar na resiveru još se niko nije pojavio da to reguliše. Ko dozvoljava ovako bahato ponašanje i bezobrazluk.Sasvim sigurno raskidam ugovor i objaviću ovo na svim dnevnim portalima gde je to moguće

  • 19-08-2019
Mioljka Bajić
Mioljka Bajić

Stizale su mi poruke sa broja 1123 i svaki put mi je skidano 200 din ( dva puta nedeljno). Otišla sam u MTS gde su blokirali broj ali poruke i dalje stižu. Obraćala sam se MTS mejlom i facebukom. Ništa se nije desilo bila sam izvan zemlje i račun mi je znatno uveća zbog ovih poruka. Užasna neposlovnos MTS. Radnik na šalteru je rekao da će prijaviti ove koji mi šalju poruku, pošto je to nezakonito (sajber kriminal). Ipak se ništa od toga nije desilo . Sramota!!!

  • 07-08-2019
Katarina Momirovic
Katarina Momirovic

Sramota zaista. U pravilniku stoji da preseljenje interneta traje najvise 15 dana. Meni je danas 25 dan. Pa nemam reci. Dali je moguce da ste toliko neodgovorni. Vi jednostavno NEPOSTUJETE PRAVILNIK koji ste sami smislili. A kada treba da se iskljuce korisnici zbog neplacenih racuna onda ste brzi. Sramota zaista sramota. Od sada ja se necu drzati ugovora pa da vidimo.

  • 25-03-2017
Vesna Željko Jankovic
Vesna Željko Jankovic

Kod mene nema signala ni za tv ni intrnet stamora 3 meseca nesto mere i meznsm sta rade al nevalja kazu smanjice racun a naplate razgovor sa operaterom koji su na broju 0800 100 100 svaka im cast. Kad neplatis sto nisi gledao ili radio na internetu onda sankcije fo nove godine

  • 30-07-2016
Write review

Rating:

Inaccurate data?

If you have noticed an error in the published data, please contact us.

Report an error!