Gorica Milenković Notary Public

  • (2 reviews)
  • Jovana Cvijića 33, 15300 Loznica
  • 015/882-639
  • 064/050-3591
  • Unclaimed

Working Hours

  • Monday 09:00-17:00
  • Tuesday 09:00-17:00
  • Wednesday 09:00-17:00
  • Thursday 09:00-17:00
  • Friday 09:00-17:00
  • Saturday closed
  • Sunday closed
Is this your business?

Manage your profile completely free! Confirm and update information, respond to reviews and communicate with your customers.

Confirm information
Categories

Reviews

Milena Mijic
Milena Mijic

Jako ljubazni i profesionalni, došao sam da overim za plac napravio ugovor kod advokata, došao kod notarke, prihvatili su odmah da rade, bez zakazivanja terena, jako brzo uradili, nisam išao ni u poresku ni u katastar sve su uradili za mene. Svaka pohvala!!!

  • 21-11-2022
stiw47
stiw47

Ako vam treba nešto kompleksnije, moj savet je zaobiđite ih, jer da mogu, dao bih nula zvezdica. Brat i ja smo imali ostavinsku raspravu kod njih kad je otac umro. Lepo smo im rekli na ostavinskoj koje stvari delimo pola-pola, a koje nasledjuje jedan od nas. Kada smo dobili rešenje, u rešenju je pisalo da sve delimo pola-pola. Ako smo se nešto sa njima dogovorili, a oni kasnije napravili rešenje kako oni hoće ili kako im je lakše, ja onda stvarno ne razumem poentu našeg dolaska na ostavinu, a naročito jer jedan živi u Beogradu, a drugi u inostranstvu, ali mogu da pretpostavim da je razlog za ovo sveopšta neorganizacija i zastareo način poslovanja, što se i pre toga pokazalo nekoliko puta u našoj komunikaciji. Npr. da zakažem ostavinsku, trebalo mi je da zovem 3 ili 4 puta u nekih dva sata, naravno u radno vreme (njihovo i moje) jer oni u 21. veku i dalje sve drže po papirima i osobi je trebalo 3-4 poziva, tj. dva sata da pronađe papir, uz standardno 'zovite za pola sata', da bi mi posle pola sata kad nazovem rekla da je bila u gužvi i nije ni počela da traži papir. Pored toga, osoba koja se javljala na telefon, uopšte nije imala strpljenja da sasluša šta mi treba, pod konstantnim opravdanjem gužve i njenih obaveza, ali je zato bila izetno uporna u prekidanju svake rečenice koju sam u razgovoru započeo, u nameri da me dopuni i ubrza razgovor, jer 'ona zna šta meni treba'. Njene dopune su u većini slučajeva bile pogrešne i nisu imale veze sa onim što sam hteo da kažem, što je naravno imalo kontra efekat i produžavalo razgovore umesto da ih skrati, što je još jedan znak neorganizacije. Što se tiče gore pomenutog rešenja, naravno da sam ih nazvao, da pitam zašto je došlo do greške i kako da je ispravimo. Dobio sam iznenađujući odgovor da nije greška i da smo se mi tako izjasnili. Nisam bio siguran da li mi je smešno ili tužno, a naročito što sam se i sa bratom čuo pre toga i on mi je potvrdio da smo se tako dogovorili - odredjene stvari pola-pola, a druge određene stvari samo jedan, jer je jednostavnije tako zbog ovog drugog koji živi u inostranstvu. Na sve to, dobio sam i edukaciju o tome kako mnogi dođu kod njih i dogovore se jedno, a onda se predomisle kad dobiju rešenje i zovu ih da ih ubeđuju da su se drugačije dogovorili, što je opet pokazatelj da najverovatnije nismo jedini oštećeni na ovaj način. Predočila mi je dva mogućnosti, od kojih je jedna da pišemo žalbu (čitaj: da plaćamo još), a druga da jedan brat napravi ovlašćenje drugom (čitaj: da plaćamo još). Suma sumarum: Za nešto što smo nasledili, išli smo kod ovog javnog beležnika da se dogovorimo. Dogovorili smo se jedno, dobili smo rešenje za drugo. 'Nagrada' mora da se plati (ovaj izraz 'nagrada' me tek fascinira, pa valjda budeš nagrađen kad uradiš nešto dobro, ne?). Vrhunac svega je što mi je ta osoba na kraju spustila slušalicu u sred rečenice, bez pozdrava, što je još jedan znak neprofesionalizma i neljubaznosti. Razumem, verovatno je i ovo bilo pod opravdanjem gužve i prevelikog obima posla. Gospođo, naravno da ne možete da posignete da odradite svoj posao, kada ne radite po današnjim standardima, nego i dalje sve držite u papirima, treba vam dva sata da nađete predmet i nemate osnovnu kulturu prema stranci da imate spremno ono što Vam treba, za pola sata ako ste rekli 'nazovite za pola sata'. Ili bi trebalo da kažete 'nazovite za dva sata' ako to nešto ne može da se nađe za pola sata. Btw, mnogo dugo se čeka rešenje, ostavinu smo imali sredinom septembra 2022, rešenje sam dobio pre dva dana, znači sredina novembra 2022.

  • 16-11-2022
Write review

Rating:

Inaccurate data?

If you have noticed an error in the published data, please contact us.

Report an error!