Komercijalna banka

1 4
4 recenzije
1
5
Najgora Ekspozitura, na čelu sa nevaspitanom i bezobraznom Svetlanom Trnavac.
1
5
Najgora ekspozitura. Ponasaju se krajnje neprofesionalno. Mi budale koje uzmemo broj cekamo satima dok sluzbenice usluzuju po volji klijente koji su dosli samo da nesto 'pitaju' . A kakvi su radnici takva je i šefica. Konkretno radi se o radnici na šalteru Katarini Mihailović i njenoj šefici Tatjani Vukosavljević. Valjda će neko od nadležnih da se potrudi da dovede u red ovu ekspozituru koja je sramota za Komercijalnu banku. Ako je uvedeno da se klijenti prozivaju po redu NADLEŽNI potrudite se da tako i bude, pošto u ovoj ekspozituri očito ne poštuju to. Zna se ko može preko reda i mislim da niko za trudnicu,invalida neće praviti problem ali za one koji bi samo nešto da pitaju odgovor treba da bude KAD DOĐETE NA RED - UZMITE BROJ.
1
5
Ja sam ocajna sa ovom bankom generalno i ovo se ne odnosi samo na naznacenu filijalu. Neverovatno spora usluga i nestrucna. Cekala sam pola sata, a bila sam sledeca jer radnica se vrtela okolo i cackala mobilni telefon. Kada je odlucila da stisne promenu broja i kada me je primila iskljucila mi je karticu koju mi je rekla da cu koristiti dok ne dobijem novu. Bez mogucnosti koriscenja svog novca sam bila 7 dana, a onda da bude jos gore, urucili su mi karticu i jos jednu za internet kupovinu koju nisam mogla da koristim. Naime, aplikacija na telefonu nema mogucnost prebacivanja sredstava sa jedne na drugu karticu. Onda sam izgubila pola dana sa call centrom i na kraju poslala mail na koji jos cekam odgovor. Aplikacija na telefonu je katastrofalna, ucitava se nekada i po 2, 3 minuta. Konfuzna je i nepregleda. Fale osnovne stvari kao sto su prikaz dinarskog i deviznog racuna (racun se moze videti samo kroz menjacnicu), kontakt...Jos mi je radnica danas ponudila premijum tekuci racun i da placam odrzavanje oko 600 rsd. Pa samo se mogu nasmejati na to. Ocajna sam
1
5
Nigde nisam videla vise zaposlenih da se vrzmaju, a vecu guzvu, preko 20 ljudi ceka.
Vatroslava Jagića 1 
11050 Beograd (Zvezdara) 
T: 011/2401‑566, 2422‑753
F: 011/2401‑566

Radno vreme

Ponedeljak Mo
09:00-18:00
Utorak Tu
09:00-18:00
Sreda We
09:00-18:00
Četvrtak Th
09:00-18:00
Petak Fr
09:00-18:00
Subota Sa
09:00-13:00
Nedelja Su
ne radi

Kategorije

Komercijalna banka

Komercijalna banka AD Beograd je jedna od najstarijih institucija na srpskom finansijskom tržištu. Može da se pohvali kontinuitetom u poslovanju od preko četiri decenije. Po veličini je druga banka na tržištu sa ukupnim kapitalom od 484 miliona evra i tržišnim učešćem od 13 odsto.

Prodajnu mrežu Banke u Srbiji čini više od 200 ekspozitura i oko 300 bankomata. Preko svojih supsidijara Komercijalne banke Banja Luka i Komercijalne banke Budva, Banka posluje na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Komercijalna banka je apsolutni lider po štednji na domaćem tržištu, sa ukupnom deviznom štednjom od 1,6 mlrd evra. Gotovo petina ukupne devizne štednje građana je na računima Komercijalne banke.

Akcionari Banke su Republika Srbija, sa učešćem od 42,6 odsto, Evropska banka za obnovu i razvoj sa učešćem od 25 odsto, međunarodno afirmisani institucionalni investitori (IFC, Swed Fund, DEG...), kao i više snažnih domaćih javnih i privatnih kompanija.

Osim tradicionalnih bankarskih proizvoda i usluga, Komercijalna banka je pokrenula proces modernizacije i digitalizacije i, uvođenjem najnovijih tehnologija i programa koji se koriste u bankarstvu, klijentima omogućila korišćenje proizvoda i usluga koji prate zahteve savremenog života.

U ponudi Banke su moderne elektronske usluge, jednostavne za korišćenje, koje ne zahtevaju veliko informatičko obrazovanje. Usluga slanja gotovog novca KOMeKEŠ, koristi se preko mBank aplikacije i primaocu novca potreban je samo mobilni telefon. Digitalna Visa kartica KOMePAY, bazirana je na HCE tehnologiji, takođe se koristi u okviru mBank aplikacije, omogućava sva beskontaktna plaćanja uz pomoć mobilnog telefona, bez nošenja novčanika.

U okviru svog eBank servisa Komercijalna banka je uvela korišćenje digitalne ekspoziture KOMeCENTAR, koja omogućava klijentima da preko Interneta, bez odlaska u ekspozituru i čekanja u redu, podnesu zahtev za određeni prozvod i uslugu, kao što su tekući račun, dozvoljeno prekoračenje po tekućem računu i debitne kartice sa odloženim plaćanjem.

Komercijalna banka će nastaviti da razvija i modernizuje svoje proizvode i usluge, kao i da sprovodi automatizaciju internih procesa radi ubrzanja i poboljšanja kvaliteta poslovanja, a sve u cilju zadovoljenja velikog broja klijenata i njihovih potreba.

Recenzije (4)

Nemanja Kisic
Nemanja Kisic 05-11-2019
Najgora Ekspozitura, na čelu sa nevaspitanom i bezobraznom Svetlanom Trnavac.
Marija Lekovic
Marija Lekovic 11-09-2019
Najgora ekspozitura. Ponasaju se krajnje neprofesionalno. Mi budale koje uzmemo broj cekamo satima dok sluzbenice usluzuju po volji klijente koji su dosli samo da nesto 'pitaju' . A kakvi su radnici takva je i šefica. Konkretno radi se o radnici na šalteru Katarini Mihailović i njenoj šefici Tatjani Vukosavljević. Valjda će neko od nadležnih da se potrudi da dovede u red ovu ekspozituru koja je sramota za Komercijalnu banku. Ako je uvedeno da se klijenti prozivaju po redu NADLEŽNI potrudite se da tako i bude, pošto u ovoj ekspozituri očito ne poštuju to. Zna se ko može preko reda i mislim da niko za trudnicu,invalida neće praviti problem ali za one koji bi samo nešto da pitaju odgovor treba da bude KAD DOĐETE NA RED - UZMITE BROJ.
Marina Vukovic
Marina Vukovic 13-08-2019
Ja sam ocajna sa ovom bankom generalno i ovo se ne odnosi samo na naznacenu filijalu. Neverovatno spora usluga i nestrucna. Cekala sam pola sata, a bila sam sledeca jer radnica se vrtela okolo i cackala mobilni telefon. Kada je odlucila da stisne promenu broja i kada me je primila iskljucila mi je karticu koju mi je rekla da cu koristiti dok ne dobijem novu. Bez mogucnosti koriscenja svog novca sam bila 7 dana, a onda da bude jos gore, urucili su mi karticu i jos jednu za internet kupovinu koju nisam mogla da koristim. Naime, aplikacija na telefonu nema mogucnost prebacivanja sredstava sa jedne na drugu karticu. Onda sam izgubila pola dana sa call centrom i na kraju poslala mail na koji jos cekam odgovor. Aplikacija na telefonu je katastrofalna, ucitava se nekada i po 2, 3 minuta. Konfuzna je i nepregleda. Fale osnovne stvari kao sto su prikaz dinarskog i deviznog racuna (racun se moze videti samo kroz menjacnicu), kontakt...Jos mi je radnica danas ponudila premijum tekuci racun i da placam odrzavanje oko 600 rsd. Pa samo se mogu nasmejati na to. Ocajna sam
Senka Rankovic
Senka Rankovic 11-03-2019
Nigde nisam videla vise zaposlenih da se vrzmaju, a vecu guzvu, preko 20 ljudi ceka.

Želite li da dodate Vašu recenziju?

Vaše iskustvo može pomoći drugim korisnicima PlanPlus‑a.

Molimo Vas da se ulogujete preko društvenih mreža ili kao PlanPlus korisnik, kako bi Vaša recenzija bila objavljena na ovoj strani.

Vaša recenzija

Ulogovani ste kao Log Off?
Vaša ocena
Kliknite da ocenite
© 1998-2020 Contrast Uslovi korišćenja Privatnost