• AD Podunavlje

    Svetozara Miletića 63/A 
    21400 Bačka Palanka 
    T: 021/755‑0900

    Kategorije

    Preduzeće AD Podunavlje sa sedištem u Bačkoj Palanci osnovano je 1953. godine, od kada prolazi kroz sve oblike organizovanja društvene svojine do 2002. godine kada se transformiše u Akcionarsko Društvo sa odnosom 70% kapitala Konzorcijuma 30% učešća radnika. Kao društveno preduzeće Podunavlje je u novembru 2002. godine ušlo u privatizaciju sa 160 zaposlenih i 17 aktivnih maloprodajnih objekata. Proces privatizacije, otplata kupoprodajne cene je završena 2006. godine da bi danas AD Podunavlje poslovalo sa 132 maloprodajna objekta i 800 zaposlenih, a kroz franšizne ugovore vezuje za sebe ukupno 900 zaposlenih.

    Naše maloprodajne objekte moete naći od severa Bačke pa sve do Kragujevca, sa dva distributivna centra u Bačkoj Palanci i Kovinu. Počev od predprivatizacione 2001. godine, zaključno sa 2009. godinom, AD Podunavlje je povećalo ukupan godišnji prihod 14 puta, a trend razvoja se nastavlja do danas. Bez obzira na ekonomsku krizu koja i dalje opterećuje tržišno poslovanje, AD Podunavlje ima ambiciju da širi svoju maloprodajnu mrežu, zapošljava nove radnike i time znatno doprinese smanjenju broja nezaposlenih u lokalnim sredinama u kojima posluje.

    Od 2011. godine, AD Podunavlje sa još 13 partnerskih firmi osniva DTL doo Beograd (Domaći trgovački lanac). Zajednička firma je nastala iz potrebe objedinjenja nabavke i strateškog povezivanja, pre svega sa domaćim proizvođačima koji razumeju značaj razvoja regionalnih maloprodaja. Osnovni ciljevi osnivanja DTL su: uspostavljanje fer i partnerskih odnosa sa dobavljačima, razvoj sopstvene robne marke, zajednički uvoz, jedinstveni marketinški nastup, razvoj IT programa, bilateralna i multilateralna edukacija i komunikacija. Do danas, ovi strateški ciljevi su predmet zajedničkog rada osnivača. Sa preko 650 maloprodajnih objekata i 5000 zaposlenih, DTL predstavlja velikog učesnika na maloprodajnom tržištu Srbije i značajno doprinosi razvoju socijalnih programa, smanjenju nazaposlenosti u lokalnim sredinama, kao i podizanju svesti o domaćem sektoru proizvodnje i društvenim vrednostima.

    AD Podunavlje posebnu pažnju poklanja razvoju IT programa koji u složenim sistemima maloprodaje omogućava brzu razmenu informacija, kao preduslov uspešnog poslovanja. Već 10 godina, AD Podunavlje šalje svoje zaposlene na stručne seminare na kojima, osim edukativnih saznanja, imaju priliku da upoznaju našu zemlju i zemlje okruženja.

    2017. godine AD Podunavlje uvodi i sopstveni Loyalty sistem koji je za kratko vreme stekao 45.000 korisnika, što samo po sebi govori o uspešnosti i važnosti projekta. Kroz Loyalty program obezbeđuje se dodatna ponuda sa posebnim cenama i pogodnostima za korisnike Loyalty kartice. U razvoju Loyalty programa, Podunavlje će uvoditi nove vrste pogodnosti za potrošače, tako da će kartica pružati sijaset novih usluga i pogodnosti.

    U prethodnih 65 godina, a naročito u današnje vreme, AD Podunavlje je kroz donatorsku pomoć podržalo više humanitarnih projekata sa težnjom da se ovakav vid pomoći nastavi i u budućnosti i da se kroz njega pomažu lokalne zajednice širom Srbije.

    Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

    Vaše iskustvo može pomoći drugim korisnicima PlanPlus‑a.

    Molimo Vas da se ulogujete preko društvenih mreža ili kao PlanPlus korisnik, kako bi Vaša recenzija bila objavljena na ovoj strani.

    Vaša recenzija

    Ulogovani ste kao Log Off?
    Vaša ocena
    Kliknite da ocenite
    © 1998-2019 Contrast Uslovi korišćenja Privatnost